Regulamin

5 Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

sporządzony na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

  • 1.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin przedstawia warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
w ramach sklepu internetowego pod adresem https://electrick.pl/.

 

  • 2.

DEFINICJE

Wyrażenia pisane w Regulaminie dużą literą będą miały następujące znaczenie, chyba
że z jego treści wynika co innego:

Polityka Prywatności – informacje podawane przez Sprzedawcę w przypadku zbierania danych osobowych Klienta dostępne pod adresem https://electrick.pl/polityka-prywatnosci/.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych nabywająca usługę od Usługodawcy.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.

Konto – utworzone po Rejestracji indywidualne bezpłatne konto uprawniające Klienta do korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę.

Produkty – towary będące w aktualnej ofercie Sklepu.

Regulamin – niniejszy dokument.

Rejestracja – procedura tworzenia Konta.

Serwis – portal internetowy Usługodawcy pod adresem: https://electrick.pl/.

Sklep – zorganizowany sklep internetowy działający pod adresem https://electrick.pl/sklep/ prowadzony przez Sprzedawcę.

Sprzedawca / Usługodawca – ElecTrick Krzysztof Folwarski z siedzibą w Zakopanym, ul. Stefana Żeromskiego 6A, 34-500 Zakopane wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadające REGON: 369211700, NIP: 7361704513, który jest właścicielem i prowadzącym Sklep.

Umowa – umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

  • 3.

WARUNKI DZIAŁANIA SKLEPU

  1. Regulamin Sklepu określa wiążące zasady funkcjonowania Sklepu, a także prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
  3. pod numerem telefonu +48 787 232 133 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
  4. pod adresem poczty elektronicznej: biuro@electrick.pl;
  5. poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sprzedawcy: https://electrick.pl/kontakt/.
  6. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów poprzez Sklep za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się rzeczy dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej ElecTrick.
  7. Do skutecznego korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę niezbędne jest posiadanie urządzenia, które powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
  8. komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów;
  9. połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych;
  10. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci Internet (przeglądarka stron WWW);
  11. oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc;
  12. klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
  13. aktywne konto poczty e-mail.
  14. Ze względu na opisany wyżej zakres świadczonych usług na podstawie Umowy, Sprzedawca wskazuje, że:
  15. podanie przez Klienta adresu e-mail jest niezbędne do wykonania Umowy, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu adresu e-mail Klienta w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2019 r. poz. 123);
  16. podanie przez Klienta numeru telefonu jest niezbędne do wykonania Umowy, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu numeru telefonu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954).
  17. Próba zablokowania plików Cookies i skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie strony internetowej.
  18. Korzystanie z usług z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci internetowej wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich.
  19. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

  • 4.

RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługodawca oferuje następujące produkty:
  2. regulatory i akcesoria;
  3. kominki elektryczne;
  4. ogrzewanie łazienkowe;
  5. ogrzewanie pomieszczeń mieszkalnych i usługowych;
  6. ogrzewanie obiektów usługowych;
  7. ogrzewanie wody;
  8. sprzęt używany.
  9. Nabycie usługi wymaga:
  10. wyboru produktu;
  11. utworzenia konta w Serwisie;
  12. uiszczenia płatności elektronicznej.

 

  • 5.

WARUNKI NABYWANIA USŁUG

  1. Informacje dotyczące oferowanych produktów, w szczególności ich opisy oraz ceny nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z postanowieniem art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Aby zawrzeć Umowę, Klient powinien złożyć zamówienie poprzez stronę https://electrick.pl/, zgodnie z postanowieniami ust. 6 poniżej.
  3. Produkty w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej Sklepu znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
  4. Klient zamawiając Produkt dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne szczegółowe informacje, które są wymagane w celu prawidłowego złożenia zamówienia.
  5. Zamówienia można składać poprzez wybór opcji „LOGOWANIE” po uprzednim utworzeniu przez Klienta Konta.
  6. W przypadku składania przez Klienta zamówienia w sposób określony w ust. 5 pkt powyżej warunkiem zawarcia Umowy jest:
  7. Zapoznanie się z Regulaminem Sklepu i Polityką Prywatności dla odbiorców usług świadczonych drogą elektroniczną.
  8. Zalogowanie się wpisując swój login i hasło ustanowione w trakcie utworzenia Konta.
  9. Wybranie przez Klienta Produktu, w tym wybór ilości, kliknięcie ikonki „DODAJ DO KOSZYKA”. Wówczas Towar zostaje przeniesiony do koszyka. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne Produkty do koszyka.
  10. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę „ZOBACZ KOSZYK”.
  11. Zweryfikowanie zawartości koszyka a następnie kliknięcie ikony „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”.
  12. Podanie swoich danych tj.
  • imię;
  • nazwisko;
  • kraj/region;
  • ulica
  • kod pocztowy;
  • miasto;
  • numer telefonu;
  • adres e-mail (adres może zostać wpisany automatycznie przez serwis).
  1. Wybranie metody wysyłki Produktu spośród wskazanych.
  2. Wybranie metody płatności.
  3. Złożenie oświadczenia w przedmiocie zapoznania się z Regulaminem Sklepu Online: „Akceptuję warunki regulaminu.”
  4. W przypadku wybrania opcji płatności określonej w § 5 ust.1 pkt. a), należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.
  5. W przypadku wybrania opcji płatności określonej w § 5 ust.1 pkt. b), należy wybrać: bank, za pośrednictwem którego Klient chce uiścić zapłatę albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard), z której Klient chce uiścić zapłatę albo opcję zapłaty za pośrednictwem BLIK albo Apple Pay i następnie kliknąć ikonkę „KUPUJĘ I PŁACĘ” oraz dokonać płatności.
  6. W przypadku wybrania opcji płatności określonej w §5 ust. 1 pkt. c), należy zalogować się na konto Google, z którego ma nastąpić płatność i następnie kliknąć ikonkę „KUPUJĘ I PŁACĘ” oraz dokonać płatności.
  7. W przypadku wybrania przez Konsumenta opcji płatności określonej w §5 ust. 1 pkt. d), należy kliknąć ikonkę „PAYPO. Kup teraz, zapłać za 30 dni” oraz zawrzeć z PayPo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie umowę opartą o przepisy ustawy o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r.
  8. Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane. W przypadku braku płatności, o której mowa w §5 ust. 1 lit. poniżej zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku nie zawarcia przez Konsumenta umowy z PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie umowę opartą o przepisy ustawy o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. zamówienie Prroduktów zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni.
  9. Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia zamówienia.
  10. W przypadku braku płatności w powyższym terminie Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałego opóźnienia.
  11. Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający złożenie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

 

  • 6.

PŁATNOŚCI

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
  2. za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze Produktu;
  3. płatność online – wówczas zapłata następuje za pośrednictwem serwisu BlueMedia poprzez: szybki przelew, po wybraniu przez Klienta banku, z którego ma nastąpić płatność, płatność kartą kredytową, kartą płatniczą, BLIK lub Apple Pay;
  4. Google Pay – zapłata następuje za pośrednictwem aplikacji Google Pay;
  5. za pośrednictwem oferowanych przez spółkę PayPo sp. z o.o., przy wykorzystaniu Sklepu, kredytów konsumenckich przeznaczonych dla klientów Sklepu będących konsumentami, których celem będzie sfinansowanie zakupów w Sklepie, przy czym umowę o kredyt konsumencki zawiera PayPo sp. z o.o. (jako kredytodawca), z Klientem (jako kredytobiorcą); formularz wniosku kredytowego jest dostępny poprzez łącze znajdujące się w witrynie internetowej Sklepu (z którego to łącza następuje przekierowanie na właściwy adres – www.PayPo.pl) i składany jest za pośrednictwem platformy internetowej udostępnianej przez PayPo sp. z o.o. – Klient składa wniosek o kredyt konsumencki na zakup wybranych Produktów na zasadach określonych przez operatora tego sposobu płatności; jeśli procedura kredytowa przebiegnie pomyślnie (tj. Klient zawrze umowę o kredyt konsumencki z PayPo sp. z o.o.), Sprzedawca przystąpi do realizacji złożonego zamówienia.
  6. W przypadku wyboru formy płatności określonej w ust. 1 pkt b) – d) powyżej dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji zamówienie nie zostanie zrealizowane. Przy wyborze formy płatności określonej w ust. 1 pkt b) powyżej istnieje możliwość ponownego skorzystania z linku do płatności. Jest on wysyłany automatycznie z platformy BM oraz równolegle przez Sprzedawcę w wiadomości mailowej stanowiącej potwierdzenie złożenia zamówienia. W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za Towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.
  7. W przypadku wyboru formy płatności określonej w ust. 1 pkt b) – d) powyżej realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za Towar.
  8. Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
  9. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
  10. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych Towarów wraz z kosztami dostawy.

 

  • 7.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Wszystkie Produkty przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi w sprzedaży.
  2. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Produkt przez wielu Klientów lub braku danego Towaru w magazynie, może zdarzyć się, że Produkt nie będzie dostępny do sprzedaży. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem wiadomości mailowej o braku możliwości realizacji zamówienia. Uiszczone przez Klienta płatności zostaną przez Sprzedawcę zwrócone przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w § 4 ust. 1 pkt b) – c) realizacja zamówienia następuje po dniu uznania płatności za zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  4. W przypadku wyboru przez Konsumenta formy płatności określonej w ust. 1 pkt d) powyżej realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji od PayPo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie o udzieleniu danemu Konsumentowi kredytu konsumenckiego klientowi.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Towaru kurierowi w terminie do 14 dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji lub w tym terminie poinformuje Klienta o braku dostępności Towaru.
  6. Całkowity termin realizacji zamówienia (łącznie z dostarczeniem Produktu Klientowi) nie powinien przekroczyć 16 dni roboczych od dnia przekazania przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji.
  7. W przypadku, gdy deklarowany powyżej przez Sprzedawcę całkowity termin realizacji zamówienia przekroczy termin, wskazany w ust. 5 powyżej, Klient jest uprawniony do przekazania odpowiedniej informacji Sprzedawcy, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.

 

  • 8.

DOSTAWA

  1. Dostawy Produktu realizowane są jedynie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Dostawa następuje, według wyboru Klienta, za pośrednictwem Firmy kurierskiej na podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia adres – według wyboru Sprzedawcy (w zależności od gabarytów Produktu) dostawy dokonuje firma GLS (General Logistics Systems B.V.) lub DPDgroup.
  3. Klient zostanie poinformowany o planowanym czasie realizacji na etapie składania zamówienia oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Informacja ta stanowi jedynie orientacyjny czas realizacji zamówienia i nie wiąże Sprzedawcy.

 

  • 9.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były wolne od wad oraz pełnowartościowe. Jednakże, gdyby pomimo starań Produkty posiadały wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź były niezgodne z umową, Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wadę Produktu na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi, a Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. W przypadku gdy Produkty posiadają wadę fizyczną, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  3. W przypadku wady, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego, z tym zastrzeżeniem, że Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
  4. Zaleca się, aby Klient każdorazowo niezwłocznie sprawdził odbieraną od Sprzedawcy przesyłkę z Produktami. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, rekomenduje się skorzystanie z uprawnienia do żądania wypisania, przez kuriera, protokołu szkody. W przypadku zauważenia nieprawidłowości takich jak – brak produktu, uszkodzenie przesyłki itd. zaleca się ich niezwłoczne zgłoszenie, załączając zdjęcia całej górnej części kartonu oraz rekomenduje się zachowanie wszystkich oryginalnych opakowań zabezpieczających otrzymaną przesyłkę do czasu otrzymania od Sprzedawcy decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacji nastąpiło w pierwszej kolejności:
  6. w formie elektronicznej – poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego pod linkiem https://electrick.pl/kontakt/;
  7. w formie mailowej – poprzez przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego wraz ze zdjęciami (maksymalny rozmiar wiadomości nie powinien przekroczyć 15 mb) ukazującymi wadę / uszkodzenie produktu na adres mailowy: biuro@electrick.pl.
  8. W przypadku zgłoszenia przez Klienta reklamacji, Produkt należy wysłać do Sprzedawcy po uzyskaniu wiadomości mailowej zawierającej wezwanie do dostarczenia Produktu. Wówczas Produkt należy wysłać na adres – ElecTrick, ul. Stefana Żeromskiego 6A, 34-500 Zakopane. W przypadku, gdy reklamowany Produkt nie zostanie dostarczony do Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do jego zachowania do czasu rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
  9. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 5 pkt. b) powinno ponadto zawierać:
  10. w tytule wiadomości – słowo „reklamacja” oraz numer zamówienia;
  11. w treści maila zwięzły opis zgłoszenia zawierający nazwę, indeks oraz ilość reklamowanych Produktów;
  12. zdjęcie Produktów ukazujące wadę.
  13. Reklamacji w sposób opisany w niniejszym paragrafie można dokonać wyłącznie na Produkty zakupione w Sklepie.
  14. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego Produktu wynikających z rękojmi, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do niego o ich uzupełnienie.
  15. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do żądań Konsumenta wymiany rzeczy lub usunięcia wady lub obniżenia ceny mailowo lub pisemnie. Ustosunkowanie do żądań zawierać będzie także uzasadnienie stanowiska Sprzedawcy.
  16. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, Sprzedawca pozytywnie rozpatrując reklamację, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Taka możliwość jest wyłączona, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie spełnił wcześniejszego żądania Klienta wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  17. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  18. W przypadku, gdy na skutek złożonej przez Klienta reklamacji dojdzie do odstąpienia od Umowy, tj. gdy brak jest możliwości wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, Sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi uiszczoną cenę.
  19. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Klienta reklamacji, spór nie został rozwiązany:
  20. Sprzedawca może zawrzeć z Klientem pisemne porozumienie o poddaniu sporu rozstrzygnięciu sądowi polubownemu, w którym określony zostanie co najmniej przedmiot sporu albo stosunek prawny stanowiący podstawę sporu oraz ewentualnie określone zostaną inne zasady rozstrzygnięcia, tj. wskazany zostanie sąd polubowny, którego rozstrzygnięciu strony poddają spór i zasady postępowania przed tym sądem;
  21. Sprzedawca może zawrzeć z Klientem, porozumienie o rozstrzygnięciu sporu w drodze mediacji, które będzie określać co najmniej przedmiot mediacji oraz osobę mediatora lub sposób jego wyboru.
  22. Sprzedawca przekaże Klientowi oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu, przekazując jednocześnie informację o podmiocie uprawnionym do prowadzenia takiego postępowania albo odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  23. Powyższe rozwiązania nie wyłączają prawa Klienta do rozwiązania sporu przed sądem powszechnym.
  • 10.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Odstąpienie przez Klienta od Umowy wymaga złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (Załącznik). Sprzedawca informuje o możliwości złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na wzorze formularza odstąpienia od umowy zawartym w załączniku nr 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm).
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość może zostać wysłane e-mailem na adres: biuro@electrick.pl lub na piśmie na adres: ElecTrick Krzysztof Folwarski ul. Stefana Żeromskiego 6A, 34-500 Zakopane. Oświadczenie o odstąpieniu dla swej skuteczności musi zostać wysłane do Sprzedawcy przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu.
  4. Klient ma obowiązek zwrócić Towar będący przedmiotem zwrotu w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  5. Zwracany Towar należy wysłać na adres – ElecTrick Krzysztof Folwarski ul. Stefana Żeromskiego 6A, 34-500 Zakopane.
  6. Klient zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy (tj. koszt odesłania Produktu za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej bądź innej instytucji). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
  7. W razie odstąpienia od całości Umowy, płatności dokonane przez Klienta, w tym koszty dostarczenia Produktu do Klienta, zostaną zwrócone we wskazany przez niego sposób, np. na podany numer rachunku bankowego w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę Produktu lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W razie niepodania sposobu dokonania zwrotu uiszczonych płatności, Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
  8. Zwracany Produkt powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania.

 

  • 11.

UDOKUMENTOWANIE SPRZEDAŻY

  1. Sprzedawca każdorazowo dokumentuje sprzedaż produktów za pośrednictwem Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, w tym ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221) (dalej: „ustawa o VAT”), dostarczając Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  2. Tytułem udokumentowania sprzedaży produktów za pośrednictwem Sklepu na rzecz Przedsiębiorcy Sprzedawca wystawia fakturę VAT. Sprzedawca wystawia fakturę VAT nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru. Jeżeli przed dokonaniem dostawy otrzymano całość lub część zapłaty Sprzedawca wystawia fakturę VAT nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym otrzymano całość lub część zapłaty.
  3. Tytułem udokumentowania sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu na rzecz Konsumenta Sprzedawca wystawia paragon fiskalny, a na żądanie tego Klienta zgłoszone w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar bądź otrzymano całość lub część zapłaty fakturę VAT pod warunkiem podania przez Klienta niezbędnych danych do wystawienia faktury VAT, w tym numeru NIP, zgodnie z ust. 7 poniżej. Jeśli żądanie wystawienia faktury VAT przez Klienta, dokonującego zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego https://electrick.pl/w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zostanie zgłoszone po upływie wskazanego 3-miesięcznego terminu Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia faktury VAT.
  4. Akceptacja Regulaminu stanowi uzgodnienie warunków obniżenia podstawy opodatkowania dla dostawy towarów w rozumieniu art. 29a ust. 13 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, z powodu wady Produktów, pozytywne rozpatrzenie przez Sprzedawcę reklamacji stanowi spełnienie warunków, o których mowa w zdaniu pierwszym, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. W sytuacji, o której mowa tj. gdy Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie nieprzyjęcie przez Klienta Produktu i złożenie oświadczenia w przedmiocie odstąpienia od Umowy stanowi spełnienie warunków, o których mowa w zdaniu pierwszym.
  5. W sytuacji gdy tytułem udokumentowania sprzedaży Produktów Sprzedawca wystawił fakturę VAT, w przypadku zaistnienia okoliczności od których zależy wystawienie faktury korygującej tj. w szczególności w przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy z powodu wady Towarów lub złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, o którym mowa w §7 powyżej, Sprzedawca wystawia fakturę korygującą w wersji elektronicznej na adres mailowy podany przez Klienta podczas składania zamówienia, na co Klient wyraża zgodę, albo w wersji papierowej na adres wysyłki podany podczas składania zamówienia.
  • 12.

NEWSLETTER

  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera udostępnianego przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy się do niego zapisali za pomocą strony internetowej.
  2. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z otrzymywania Newslettera, przesyłając Sprzedawcy wiadomość e-mail zawierającą oświadczenie o rezygnacji z Newslettera.
  3. Warunki korzystania z usługi Newsletter określone są w osobnym regulaminie.

 

  • 13.

PRAWA AUTORSKIE

Wszelkie utwory dostępne w Serwisie a w szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Usługobiorcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.

 

  • 14.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca poinformuje Klientów o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
  2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia: 18.10.2022 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik – Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

ElecTrick Krzysztof Folwarski

Adres Przedsiębiorcy znajdujący się w komparycji Regulaminu

 

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej usługi:

 

– Data zawarcia umowy:

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

– Adres konsumenta(-ów):

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

– Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.